HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

EXPERTISE
PARTNERS
HISTORIE
 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



Visie ontwikkeling

Wij hebben de kennis in huis om een opdrachtgever daadwerkelijk te helpen bij het verbeteren van de organisatie en in het bijzonder de klantenservice organisatie.

 

Kernvraag bij visieontwikkeling is: “Welke ontwikkelingen vinden er in ons aandachtsgebied plaats en welke rol wil de organisatie daarin spelen?” De pragmatische benadering van Stratel Support luidt: Het maakt niet uit over welke organisatie we het hebben, die kernvraag blijft gelijk.

 

Wij helpen onze relaties een visie te ontwikkelen door samen die ontwikkelingen te verkennen, in het bijzonder gericht op financiële aspecten, service en hrm. We hebben daarvoor de kennis en expertise in huis De visie ontwikkeling gericht op service, moet leiden tot retentie van klanten. Die klant zal namelijk minder geneigd zijn om van leverancier te wisselen en zal zich bovendien positief uitlaten over de organisatie als de klantenservice op een goede manier wordt ingevuld. De organisatie heeft daarbij een belangrijke randvoorwaarde, namelijk, de kosten moeten binnen de perken kunnen worden gehouden. Stratel heeft de expertise in huis om dit voor uw specifieke situatie uit te werken, daarbij mede geïnspireerd door de beginselen van Lean manufactoring.

 

<< vorige pagina



  BCS SCAN
Een getal geeft echter niet aan welke acties er ondernomen moeten worden om tot een beter resultaat te komen. Zo zijn er meerdere methodieken die u soortgelijke informatie geven.

Naast deze technieken hebben wij een BCS scan ontwikkeld die u in een relatief korte tijd een globaal beeld geeft over sterke en zwakke plekken in de klantenservice. 
Lees verder >>
  
| Disclaimer