HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



Referenties

TeliaSonera (Zweden)
Bij deze grote telecom operator heeft Stratel diverse outsourcing projecten begeleid. Ook werden verschillende offertetrajecten begeleid als bid manager.

Eircom (Ierland)
Bij deze telecom operator (voorheen Telecom Ireland) werd een nieuw service voor grote klanten ontwikkeld en tevens opgetreden als coach voor een afdelingsmanager.

Telia UK (United Kingdom)
Bij Telia UK werd een business plan voor een hosting service ontwikkeld. Het plan werd later gebruikt als prospectus voor de verkoop van de service.

TNT
Voor TNT werd een 7x24 uur telefonische ziek- en herstel melding opgezet voor personeel.

Diverse klanten
Voor diverse klanten werden coaching opdrachten uitgevoerd voor zowel inbound als outbound call center agenten.

Luchtvaartmaatschappij
Voor een luchtvaartmaatschappij betrokken geweest bij het opstellen van functieprofielen, en aantrekken en selecteren van de juiste mensen voor 1ste en 2de lijns support. Ondersteuning van gebruikers van alle informatie systemen.

Uitgeverij
Werving en selectie van commerciële inbound medewerkers bij een groot uitgevers concern.

Data center
Inrichting van 1ste en 2de lijns support organisatie van een data center en ontwikkeling van de functieprofielen.

Energie sector
Binnen de energiesector heeft Stratel verschillende leveranciers opdrachten uitgevoerd waaronder interim management van een service center en outsourcing van service calls.

Energie leverancier
Herinrichten, uitbreiden en aansturen van een 2e lijns front office afdeling. Verhogen van de kwaliteit herschrijven van de processen en sturen op productiviteit. Naast daily business diende er een achterstallige administratie verwerkt te worden.

Kabelexploitant
Op de afdeling retentie sturen op behoud en productiviteit. Met als speerpunten de ontwikkelen van belscripts, coaching on the job en het verlagen van de doorstoom van medewerkers. Werving en selectie procedure opgezet en uitgevoerd.

Gemeente Utrecht
Voor Utrecht heeft Stratel een afdelingsplan voor centrale telefoonopvang opgesteld.

Min. van LNV
Het ministerie van Landbouw Natuurbeheer en Visserij is geadviseerd inzake de invulling van een helpdesk voor transportregistratie.

Diverse gemeenten en provincies
Geadviseerd inzake bereikbaarheid, outsourcing van telefoonopvang bij piekverkeer en bij calamiteiten.

Mobiele operator
Het opzetten van een customer service functie met een optimale kwaliteit kosten verhouding.

Grote landelijke logistieke organisatie
Geadviseerd inzake een sterk te verbeteren klantenservice onder andere door het combineren van webselfservice, spraakherkenning, gedeeltelijke outsourcing en verbeterde planning.



| Disclaimer