HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

BELANG
VOORBEELDEN
IRRITATIES
VERBETERTIPS
HOEZO?
 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



Praktijkvoorbeelden

Hieronder staan enkele praktijkvoorbeelden. U ziet hoe verschillend de invulling van klantenservice per bedrijf kan zijn:

 

•  Een middelgrote gemeente wil van haar ambtelijke stoffige imago af.
Burgers konden voorheen de gemeente alleen bereiken gedurende kantooruren en dan nog alleen tijdens bepaalde korte tijdsperioden. Lees verder >>
   
•  Een organisatie in logistieke dienstverlening zag de kosten van haar klantenservice een behoorlijk deel van haar budget opgebruikte. Alle klanten werden persoonlijk te woord gestaan aan de telefoon. Lees verder >>
   
• 

Een dienstverlener op gebied van rioolreiniging laat buiten kantoortijd de dienstdoende monteur via een mobiele telefoon de telefoontjes beantwoorden. Gevolg: bij te laat opnemen (monteur is net even bezig) legt de klant neer en belt de concurrent. Lees verder >>



  HOEZO,
KLANTENSERVICE?

hoezo, klantenservice?

Er wordt regelmatig erg gemakkelijk gedaan over het begrip klantenservice. Iedereen denkt wel te weten hoe het moet maar in de praktijk kom je nogal eens situaties tegen waaruit blijkt dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is.
Lees verder >>
| Disclaimer