HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



Operationeel management

Implementatie en management project management
Of het nu gaat om een geheel nieuwe technische infrastructuur binnen uw Customer Service Center of om het implementeren van quality monitoring, onze projectmanagers beschikken naast de relevante IT-kennis ook over de noodzakelijke operationele kennis. Lees verder >> 

Trouble en veranderingsmanagement of tijdelijke invulling van lijnmanagement
Kleine fouten in het operationele proces hebben vaak grote consequenties voor de serviceverlening in het Customer Service Center. Lees verder >> 

HR-management en Workforce management
Het rekruteren van de juiste mensen, het opleiden maar bovenal het plannen van workforce zijn de belangrijkste succesfactoren voor het succes van een service center. Lees verder >> 

Selfservice
Het toepassen van selfservice voor klanten kan een enorm positieve invloed hebben voor klantenservice. Lees verder >> 

Management van Marketing campagnes
Stratel Support heeft voor diverse organisaties complete b2b marketing campagnes georganiseerd. Lees verder >> 

Organisatie van loyaliteitsprogramma’s
Klantbehoud is voor een groot deel afhankelijk van service. Echter het is ook van belang om met bestaande klanten in contact te blijven ook al doet men geen beroep op de service. Lees verder >> 

Performance verbetering
Het contact tussen de klant en uw bedrijf verloopt voornamelijk via uw contactcenter. Het grootste deel van het budget gaat op aan personeelskosten. Lees verder >> 

Realisatie van een periodiek informatie bulletin of nieuwsbrief
Samen met uw marketing afdeling kunnen wij een retentieproject opzetten.
Lees verder >> 


| Disclaimer