HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

METEN IS WETEN
BCS SCAN
 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



Meten is weten

Veel organisaties weten niet of de klantenservice beter en vaak ook goedkoper kan worden uitgevoerd. In sommige gevallen heeft een organisatie wel een “gevoel” hoe klantenservice presteert. Echter als de prestaties beneden niveau zijn is het soms lastig te achterhalen waar de problemen zitten.

Hoe komt u er nu achter of de service functioneert overeenkomstig datgene wat de organisatie voor ogen staat? En welke stappen moet u achtereenvolgens nemen om een verbetering te realiseren?

BCS scan
Om dit snel inzichtelijk te maken heeft Stratel Support een BCS scan ontwikkeld die u in een relatief korte tijd een eerste beeld geeft over sterke en zwakke plekken in uw klantenservice.
BCS scan staat voor Balanced Customer Service scan; een ondertussen bewezen meetinstrument dat met een zeer beperkte investering, snel een duidelijk beeld geeft van de integrale status van de klantenservice.

Lees verder >>



  VISIE
Hoewel er grote verschillen kunnen bestaan tussen de diverse product-markt-combi­naties, zal naast product en prijs, customer service steeds meer bepalend worden om zich te onderscheiden van de concurrent en soms zelfs cruciaal belang zijn voor haar voortbestaan of maatschappe­lijke acceptatie, ongeacht of het een profit of non-profit organisatie betreft.
Het maakt niet uit of men nu spreekt over een commerciële onderneming, een zorginstelling of een (semi)overheids­orga­nisatie. Ook een patiënt is een klant evenals een burger, een student, een huurder en zelfs een collega.

| Disclaimer