HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

EXPERTISE
PARTNERS
HISTORIE
 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



Internet

Internet is een bijna onmisbaar element in de klantenservice van een organisatie. Stratel-Support heeft de expertise in huis om Internet optimaal in te zetten voor de klantenservice.
 
 
Een goede website is een middel om optimaal gebruik te maken van customer-self-service.
Simpelweg een aantal veelgestelde vragen op de website zetten met daarbij de juiste antwoorden kan al een begin zijn. Maar u kunt nog een stuk verder gaan door de website te koppelen aan de informatiesystemen waardoor automatisch de 20 meest gestelde vragen dynamisch op de website worden bijgehouden of waarbij de bezoeker, bijvoorbeeld door gebruik te maken van een specifieke code, zijn bestelling kan aanpassen (web-selfservice) 

Ook het makkelijk kunnen navigeren en zoeken binnen de website zijn van groot belang. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een handleiding waarin de bezoeker, stap voor stap, meegenomen wordt om een probleem op te lossen.

De voorbeelden van onduidelijke navigatie zijn legio, de bezoeker verdwaalt, raakt geïrriteerd en haakt vervolgens af. Stratel Support heeft de kennis in huis om u van het juiste advies te voorzien. Daarnaast beschikken wij ook over de expertise om customer-self-service te ontwikkelen.
 

<< vorige pagina



  BCS SCAN
Een getal geeft echter niet aan welke acties er ondernomen moeten worden om tot een beter resultaat te komen. Zo zijn er meerdere methodieken die u soortgelijke informatie geven.

Naast deze technieken hebben wij een BCS scan ontwikkeld die u in een relatief korte tijd een globaal beeld geeft over sterke en zwakke plekken in de klantenservice. 
Lees verder >>
  
| Disclaimer