HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

BELANG
VOORBEELDEN
IRRITATIES
VERBETERTIPS
HOEZO?
 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



Hoezo, klantenservice?

hoezo, klantenservice?      
Titel: Hoezo, klantenservice? 
Auteur: Henk Dekker
Formaat:   14,8 x 21 cm
Pagina's: 64
ISBN: 978-90-75352-77-1
Prijs: € 19,95

Er wordt regelmatig erg gemakkelijk gedaan over het begrip klantenservice. Iedereen denkt wel te weten hoe het moet maar in de praktijk kom je nogal eens situaties tegen waaruit blijkt dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Toch is klantenservice van cruciaal belang voor de reputatie en de resultaten en daarmee voor de toekomst van een organisatie.

Henk Dekker is als adviseur en interimmanager al jaren betrokken bij allerlei vormen van klantenservice en is voor zichzelf tot de ontdekking gekomen dat het belang daarvan nog vaak te weinig wordt onderkend.
In sommige organisaties wordt het zelfs stilzwijgend ontkend, althans zo gedraagt men zich in veel gevallen. In dit boek wil hij met name personen die op senior management niveau te maken hebben met klantenservice, handvatten bieden om verbeteringen aan te (laten) brengen. Hij richt zich daarbij vooral op het in balans brengen van de vier pijlers die klantenservice ondersteunen: mensen, systemen, processen en cultuur om daarmee de gehele service op een hoger peil te brengen of de kosten daarvan te reduceren.

Dit boek is niet bedoeld als een uitputtende beschrijving van de vele verschillende systemen, theorieën en processen maar als een pragmatisch middel waarmee de lezer in de eigen organisatie verder aan de slag kan, al of niet met externe hulp.

Wilt u dit boek bestellen? Klik HIER


| Disclaimer