HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

BELANG
VOORBEELDEN
IRRITATIES
VERBETERTIPS
HOEZO?
 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



Een organisatie in logistieke dienstverlening...

Een organisatie in logistieke dienstverlening zag de kosten van haar klantenservice een behoorlijk deel van haar budget opgebruikte. Alle klanten werden persoonlijk te woord gestaan aan de telefoon. De vragen die men had waren echter voor 80% routinevragen. Men wilde de klanten een goede service bieden maar de kosten liepen zo wel uit de hand.

 

Onderzoek wees uit dat een groot deel van de telefoontjes gemakkelijk door middel van selfservice kon worden afgehandeld, zowel met stemherkenning via de telefoon als met selfservice op de website. De website werd tevens verbeterd door een prima zoekfunctie en een set veel gestelde vragen. Het kostte een investering die echter binnen no-time was terug te verdienen doordat het aantal uren dat er aan de telefoon moest worden besteed, drastisch werd verminderd.
De vraag was: hoe kunnen we kosten verlagen en toch een goede kwaliteit waarborgen? Het antwoord werd gevonden in selfservice.


<< vorige pagina



  HOEZO,
KLANTENSERVICE?

hoezo, klantenservice?

Er wordt regelmatig erg gemakkelijk gedaan over het begrip klantenservice. Iedereen denkt wel te weten hoe het moet maar in de praktijk kom je nogal eens situaties tegen waaruit blijkt dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is.
Lees verder >>
| Disclaimer