HOME | CONTACT | ADRES & ROUTE | FAQ | SITEMAP
       

METEN IS WETEN
BCS SCAN
 
  CONTACT GEGEVENS
STRATEL SUPPORT
Akeleibaan 3
2908 KA Capelle a/d IJssel
Tel: 010 - 458 40 12



De BCS scan nader toegelicht

Onze BCS (Balanced Customer Service) scan is een methodiek die er op gericht is om met een investering van enkele uren tot maximaal een dag van uw kant, een eerste beeld te geven over sterke en zwakke kanten van uw klantenservice. U krijgt daarbij een digitaal formulier voorgelegd met 100-150 vragen en stellingen. Na het invullen, wat u ongeveer een uur kost, krijgt u van ons een profiel en een analyse, die we in een persoonlijk gesprek toelichten. 
  

 
Deze quickscan voeren we uit tegen een relatief gering bedrag. Mochten er substantiële vervolgopdrachten uit voortvloeien, dan zullen we het bedrag in mindering brengen op de factuur voor deze vervolgopdrachten.

<< vorige pagina



  VISIE
Hoewel er grote verschillen kunnen bestaan tussen de diverse product-markt-combi­naties, zal naast product en prijs, customer service steeds meer bepalend worden om zich te onderscheiden van de concurrent en soms zelfs cruciaal belang zijn voor haar voortbestaan of maatschappe­lijke acceptatie, ongeacht of het een profit of non-profit organisatie betreft.
Het maakt niet uit of men nu spreekt over een commerciële onderneming, een zorginstelling of een (semi)overheids­orga­nisatie. Ook een patiënt is een klant evenals een burger, een student, een huurder en zelfs een collega.

| Disclaimer